مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-01بين الملل

نیکی هیلی: مجلس سنا بهترین خانه سالمندان آمریکاست


نامزد جمهوری خواه انتخابات 2024 آمریکا به مکث طولانی رهبر جمهوری خواهان در سنای آمریکا در برابر دوربین ها به شدت واکنش نشان داد و خواستار انجام تست سنجش عقلی سیاستمداران سن بالا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، نیکی هیلی نامزد جمهورخواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا از مجلس سنای این کشور به عنوان بهترین خانه سالمندان نام برد.

وی با اشاره به مکث طولانی میچ مک کانال رهبر جمهوری خواهان در سنای آمریکا در مقابل خبرنگاران و وضعیت جسمانی او هنگام پاسخ به سئوالات خبرنگاران گفت: سناتور کنتاکی کارهای بزرگی انجام داده که شایسته تقدیر است اما تو باید بدانی که چه زمانی عرصه را ترک کنی.

نیکی هیلی وضعیت سناتور میچ مک کانال یعنی بی حرکت ماندن برای مدت طولانی و خیره شدن چشمانش به نقطه ای و نیز وضعیت جو بایدن و برگشتن به عقب او را ناخوشایند توصیف کرد و افزود: مجلس سنا بهترین خانه سالمندان در کشور است.

وی خواستار انجام تست سنجش عقلی سیاستمداران آمریکایی بالای 75 و حتی بالای 50 سال شد و افزود: اینها افرادی هستند که تصمیمات مربوط به امنیت ملی ما را می گیرند و تصمیم گیرنده اقتصاد ما هستند و ما باید بدانیم که آنها کاملاً سرحال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکی هیلی: مجلس سنا بهترین خانه سالمندان آمریکاست

نیکی هیلی: مجلس سنا بهترین خانه سالمندان آمریکاست