مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-20اجتماعي

زیباسازی میادین شهر و ساماندهی فضای سبز خلخال در اولویت های شهرداری است


زیباسازی میادین شهر و ساماندهی فضای سبز و پارک های شهر خلخال جزو اولویت های اصلی شهرداری است و به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیز زیباسازی میادین و معابر شهر خلخال انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ودود محمدی نیاری شهردار خلخال عصر امروز با تبریک هفته دفاع مقدس از تلاش شهرداری برای زیباسازی شهر خلخال در این هفته مبارک خبر داد و اظهار کرد: زیباسازی میادین شهر خلخال در آستانه هفته دفاع مقدس انجام شد و در این راستا واحد فضای سبز شهرداری خلخال در راستای زیباسازی میادین، بلوارها، پل ها و خیابان های سطح شهر خلخال از اول سال 1402 با خرید تجهیزات و امکانات لازم برای زیباسازی قدم های خوبی برداشته است.

  وی افزود: میادین شهر خلخال به عنوان مرکز حضور مردم و ارتباطات شهروندان نیازمند زیباسازی است و  در این راستا در میدان معلم شهر خلخال که پیشانی ورود مسافران از سمت اسالم به شهر خلخال است المان درخت نورانی به ارتفاع هفت متر با اعتبار 330 میلیون تومان نصب شد.

شهردار خلخال با اشاره به وضعیت موجود میادین شهر خلخال در خیابان امام (ره) شهر خلخال گفت: در ادامه واحد فضای سبز خلخال با هدف آراستگی میادین جانبازان وآزادی اقدام به نصب لوستر شهری نوری سه طبقه به تعداد 7 لوستر با اعتبار هزینه 135 میلیون  و 600 هزار تومان کرد که در روزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی میادین شهر و ساماندهی فضای سبز خلخال در اولویت های شهرداری است

زیباسازی میادین شهر و ساماندهی فضای سبز خلخال در اولویت های شهرداری است