مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-25اقتصادي

استقبال کم نظیر بخش خصوصی در توسعه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با همکاری هم مسئولان شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان فراهم شده و کماکان این روند با شتاب مطلوبی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید محمد رضا سیدحسینی اظهار کرد: با ابراز رضایت مندی از استقبال کم نظیر بخش خصوصی در توسعه بخش  کشاورزی گفت : خوشبختانه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با همکاری هم مسئولان شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان فراهم شده و کماکان این روند با شتاب مطلوبی ادامه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: برای به بهره برداری رسیدن 248 پروژه بخش کشاورزی در ایام هفته دولت، بیش از 430 میلیارد تومان معادل 70 درصد کل اعتبار پروژه های هفته دولت، سرمایه های بخش خصوصی به هزینه گرفته شده واین امر نشانگر کشش بالای زیربخش های کشاورزی برای سرمایه گذاری است.

وی تصریح کرد: عمده سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث واحد های مرغداری جدید برای دستیابی به خودکفایی در تولید گوشت مرغ، توسعه های کشت های فشرده با ایجاد گلخانه های صنعتی و خانگی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی ، پرورش دام سبک و سنگین ، اجرای فعالیت های آب و خاکی و فعالیت های صید و صیادی است که امیدوارم همچنان این همکاری بی نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کم نظیر بخش خصوصی در توسعه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان

استقبال کم نظیر بخش خصوصی در توسعه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان