مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 00:152023-09-02اقتصادي

بهره مندی 1300 نفر از آموزش های فنی حرفه ای در سوادکوه


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای غدیر سوادکوه و سوادکوه شمالی از بهره مندی هزار و 300 نفر از آموزش های فنی حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

- غلام علی کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، به بیان گزارش عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ای غدیر شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: نقش و اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در توسعه اقتصادی کشورهای توسعه یافته و بسیاری از کشورهای در حال توسعه شناخته شده است که برای ایجاد تحول در توسعه اقتصادی به عنوان پیش زمینه و اولین گام اقدام به اصلاح نظام آموزش فنی و حرفه ای خود و سرمایه گذاری در آن می کنند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای غدیر سوادکوه و سوادکوه شمالی، افزود: فنی و حرفه ای متولی آموزش های مهارتی است و هدف از این آموزش ها، افزایش توانمندی های علمی و عملی، تربیت نیروی انسانی ماهر و ایجاد شغلی هدفمند و پویا برای متقاضیان آموزش های مهارتی است.

وی با بیان اینکه آموزش های مرکز فنی و حرفه ای برای گروه های هدف از جمله جوانان جویای کار، متقاضیان آزاد، دانش آموزان، دانشجویان، بنگاه های اقتصادی، اصناف، آموزش در محیط کار واقعی، نیروهای مسلح، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و سایر حوزه ها تعریف و طراحی شد، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1300 نفر از آموزش های فنی حرفه ای در سوادکوه

بهره مندی 1300 نفر از آموزش های فنی حرفه ای در سوادکوه