مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-28اجتماعي

افتتاح مدرسه 15 کلاسه حضرت خدیجه (س) در قم


مدرسه 15 کلاسه حضرت خدیجه (س) با زیربنایی بالغ بر سه هزار و 695 مترمربع در منطقه پردیسان قم و همزمان با گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

- ایسنا/قم مدرسه 15 کلاسه حضرت خدیجه (س) با زیربنایی بالغ بر سه هزار و 695 مترمربع در منطقه پردیسان قم و همزمان با گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

مدرسه 15 کلاسه حضرت خدیجه (س) قم امروز 6 شهریورماه در زمینی به مساحت دو هزار و 855 مترمربع و با زیربنایی بالغ بر سه هزار و 695 مترمربع با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی از جمله حمیدرضا خان محمدی؛ رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، احمد حاجی زاده؛ معاون استاندار قم، علیرضا رحیمی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین احمدرضا اجتهادی؛ مدیرکل نوسازی مدارس قم به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان قم، کلنگ احداث این مدرسه از سال 1398 به زمین زده شد و در ادامه، اعتبار تکمیل آن با بودجه ای بالغ بر 200 میلیارد ریال در سفر رییس جمهور به قم به تصویب رسید؛ این مدرسه در محله هفت منطقه پردیسان قم، بلوار امام صادق (ع)، بلوار شهدای فردو، خیابان شهید محمد ایمانی، خیابان شهیدان مولایی واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه 15 کلاسه حضرت خدیجه (س) در قم

افتتاح مدرسه 15 کلاسه حضرت خدیجه (س) در قم