مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-19اقتصادي

آب شرب شهر همدان آلودگی ندارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر اینکه آب شرب شهر همدان کاملاً استاندارد است و هیچ گونه آلودگی ندارد، اعلام کرد: در حال حاضر مشکلی در بحث آب ارسالی از تالوار هم وجود ندارد و طبق روال قبلی کار انتقال انجام می شود.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر اینکه آب شرب شهر همدان کاملاً استاندارد است و هیچ گونه آلودگی ندارد، اعلام کرد: در حال حاضر مشکلی در بحث آب ارسالی از تالوار هم وجود ندارد و طبق روال قبلی کار انتقال انجام می شود.

فرهاد بختیاری فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مطمئناً آب شرب شهر همدان مشکلی از نظر فیزیکی و شیمیایی نداشته و آلودگی ندارد و کاملاً با استانداردهای آب شرب منطبق است که تحویل مردم می شود.

وی تصریح کرد: ممکن است به صورت موردی در اثر عوامل داخلی شبکه یا فشارهای بیرونی به لوله، حادثه ای در شبکه آبرسانی رخ دهد که طبیعی است و حوادث عادی شبکه محسوب می شود بنابراین برای ترمیم، آب قطع شده و بعد از رفع مشکل، فشار معکوس یا منفی آب، ممکن است گل و لای داخل لوله را همراه خود ببرد و مشکل کدورت آب پیش بیاید که این اتفاق تنها برای خانه های اطراف شکستگی لوله خواهد بود.

بختیاری فر با بیان اینکه به خاطر شکستگی ها و حوادث ثانویه کلر به آب می زنند، خاطرنشان کرد: ممکن است بعد از تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب شهر همدان آلودگی ندارد

آب شرب شهر همدان آلودگی ندارد