مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-28اقتصادي

موفقیت 92 درصدی تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد در اجرا


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راستی آزمایی 32 هزار طرح اشتغال مددجویان توسط تیم های نظارت استانی و مرکزی خبر داد.

- مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در گفت وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به ایجاد بیش از 420 هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال گذشته، گفت: پروژه راستی آزمایی طرح های اشتغال توسط تیم های استانی و ستاد مرکزی کمیته امداد انجام شده است.

وی افزود: نتایج این راستی آزمایی نشان می دهد حدود 92 درصد تسهیلات اشتغال مددجویان در زمینه اجرا با موفقیت همراه بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: براساس آمار بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر از جامعه هدف کمیته امداد مستعد اشتغال هستند که می توانند با برنامه ریزی دقیق، اجرای طرح های اشتغال و پشتیبانی فنی و آموزشی در یک بازه زمانی 18 تا 24 ماهه به خودکفایی برسند.

فیروزآبادی تأکید کرد: تا پایان سال جاری 100 هزار نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال که در سال های گذشته موفق به اجرای طرح های شغلی شده اند به خودکفایی خواهند رسید.

وی تحقق 500 هزار فرصت شغلی در سال جاری را نیازمند کار جهادی و بی وقفه دانست و اظهار کرد: در همین راستا بانک ها قول مساعد برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 92 درصدی تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد در اجرا

موفقیت 92 درصدی تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد در اجرا