مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29پزشكي

تمرکز توریسم سلامت در استان های مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان بهروز رحیمی صبح امروز در آیین افتتاح رادیوتراپی مرکز جامع سرطان با بیان اینکه سرمایه های انسانی بزرگی در استان است اظهار کرد: موضوعات نظام سلامت و برنامه های دانشگاه را پیگیری می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نیاز مبرهن امروز جامعه است و باید از هر فرصتی برای پمپاژ امید به جامعه بهره مند شویم افزود: برخی کارها به اسم شاید کوچک باشد اما در اثرگذاری ارزشمند است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بهره برداری از 60 هزار تخت و 250 پروژه در کشور در دست اقدام است یادآور شد: آغاز کردن پروژه مرکز جامع سرطان در ابتدا با 800 متر مجوز گرفت اما امروز در 26 هزار متر مربع توسعه یافته پس رویا و خلاقیت را نباید کوچک ببینیم و از اتفاقات نهراسیم.

رحیمی با بیان اینکه در حوزه سلامت راضی نیستیم گفت: رهبر معظم انقلاب امسال در فرمایشات خود بر حوزه سلامت به ویژه توسعه بیمارستان ها تاکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: 1700 تخت باید به مجموعه استان و 25 هزار متر به فضای آموزشی اضافه شود، به ویژه که سیاست وزارت بهداشت این است که بیماری از استان به پایتخت نرود و بعد توریسم سلامت در استان های مرزی متمرکز شود، این ظرفیت باید در استان های مرزی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز توریسم سلامت در استان های مرزی

تمرکز توریسم سلامت در استان های مرزی