مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 21:562023-09-07اجتماعي

موج بازگشت زوار از مرز مهران یک روز پس از اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهران، مرز مهران یک روز پس از اربعین شاهد موج بازگشت زائران اربعین حسینی است.

آمارها نشان می دهد همچنان زائران بیش از سایر مرزهای مشترک با عراق، مرز مهران را انتخاب می کنند؛ بر اساس آخرین اطلاعات امروز نیز بیش از 160 هزار نفر از این مرز تردد کرده اند.

علت این انتخاب هم آماده بودن بسترهای این مرز برای تردد آسان زائران است؛ چهاربانده شدن جاده ها، تعبیه پارکینگ های مناسب، تعدد موکب ها، پذیرایی مناسب از زائران و تعداد زیاد گیت ها در در دو سمت مرز از گوشه ای از امتیازهای این مرز است.

روز گذشته تصاویری از صف کشیدن اتوبوس ها در این مرز نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شد که منتظر بازگشت زائران بودند تا آنها را به استان های محل سکونت خود برگردانند.

امروز اما تعدد زائرانی که مرز مهران را برای بازگشت انتخاب کرده اند باعث شد تا برای ساعاتی روند خدمت رسانی به زائران با مشکلاتی مواجه شود؛ کمبود اتوبوس، کم شدن تعدادموکب های فعال، توزیع نامناسب آب و غذا از جمله این مشکلات بود.

این وضعیت خود را در پایانه برکت مهران نشان داد؛ فیلم های ارسالی مخاطبان به خبرگزاری فارس نشان می دهد تا عصر امروز مسافران برخی استان ها برای سوار شدن بر اتوبوس ها با معطلی مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بازگشت زوار از مرز مهران یک روز پس از اربعین

موج بازگشت زوار از مرز مهران یک روز پس از اربعین