مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-15سياسي

هفته دفاع مقدس نمونه عملی از الگوی مدیریت جهادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره و تاکید کردند هفته دفاع مقدس هفته شرف و اقتدار است و تکریم و گرامیداشت آن تکریم و گرامیداشت همه ارزش ها و یک گنجینه تمام نشدنی است و در واقع هشت سال دفاع مقدس نمونه عملی از الگوی مدیریت جهادی و مقاومت اقتصادی در سایه تحریم‏ ها محسوب می شود.

حجت الاسلام محمدرضا علی اکبری، امام جمعه ماهنشان در خطبه های نماز این هفته به زلزله اخیر کشور مراکش و سیل اخیر کشور لیبی که باعث شد ده ها هزار نفر از برادران و خواهران مسلمانمان در دو کشور کشته و مجروح و آواره شوند، اشاره و اظهار کرد: مردم این دو کشور اسلامی با صدمات و دشواری های فراوانی روبه رو هستند.

امام جمعه ماهنشان افزود: بنده از طرف خود و تمام نمازگزاران و ملت ایران با همه این عزیزان همدردی کرده و به همه جانباختگان علو درجات و به بازماندگان تسلیت عرض کرده و برای همه مصدومان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و از دولت و ملت شریف ایران درخواست دارم تا از کمک های مادی و معنوی و نوع دوستانه خود را دریغ نکنند.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی و اهمیت راهبردی آن اشاره و تصریح کرد: این دیدار با وجود اهمیت سیاسی، امنیتی و گفتمانی که داشت ریشه و نشأت گرفته از ارتباط قلبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس نمونه عملی از الگوی مدیریت جهادی است

هفته دفاع مقدس نمونه عملی از الگوی مدیریت جهادی است