مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-12سياسي

موسوی: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در زندگی مردم موثر باشد


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود در تنظیم آیین نامه اجرایی واردات خودروهای کارکرده دقت لازم صورت گیرد و آنقدر زنگوله به پای این مصوبه بسته نشود که در زندگی مردم تاثیری نگذارد.

- نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود در تنظیم آیین نامه اجرایی واردات خودروهای کارکرده دقت لازم صورت گیرد و آنقدر زنگوله به پای این مصوبه بسته نشود که در زندگی مردم تاثیری نگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید موسی موسوی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در ابتدا از تلاش های دولت سیزدهم و خاصه ریاست جمهور در حوزه های مختلف و در پیش گرفتن دیپلماسی فعال در سیاست خارجی، آزادسازی پول های بلوکه شده و تخصیص مناسب به پروژه های عمرانی قدردانی می کنم و امیدوارم حاصل این تلاش ها هرچه سریع تر در سفره اقتصاد و معیشت مردم آثار خود را نشان دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: از ملت و دولت عراق به دلیل میزبانی از زائران حسینی در ایام اربعین تشکر می کنم و از ارکان مختلف دولت، مردم شریف استان ها و شهرهای مرزی، نیروهای انتظامی و مرزبانی و نیروهای امنیتی، موکب داران عزیز و خاصه موکب داران خدوم شهرستان های لامرد و مهر قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در زندگی مردم موثر باشد

موسوی: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در زندگی مردم موثر باشد