مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-22سياسي

سردار نقدی: انتقام سختی برای شهادت سردار سلیمانی در انتظار آمریکایی ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم رژه نیرو های مسلح استان یزد که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جنایتی بزرگ انجام داد و ماهیت تروریستی .

- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه آمریکا راهی جز خروج از منطقه ندارد گفت: انتقام سختی برای شهادت سردار سلیمانی در انتظار آمریکایی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم رژه نیرو های مسلح استان یزد که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جنایتی بزرگ انجام داد و ماهیت تروریستی خود را برای تمام عالم به خوبی نشان داد، اظهار داشت: ما بر انتقام خون این سردار والامقام جدی هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: قطعا آمریکایی ها و تمام دشمنان ملت عزیز ایران بدانند که ایران از عوامل به شهادت رساندن شهید سلیمانی انتقام سخت خواهد گرفت.

وی به شکست های متوالی آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی در منطقه و از بین رفتن اقتدار پوشالی آن ها اشاره کرد و افزود: قطعا آمریکایی ها راهی جز خروج از منطقه و تخلیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: انتقام سختی برای شهادت سردار سلیمانی در انتظار آمریکایی ها است

سردار نقدی: انتقام سختی برای شهادت سردار سلیمانی در انتظار آمریکایی ها است