مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-28اقتصادي

صدور روزانه بیش از 90 هزار جلد گذرنامه زیارتی


رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از فعالیت کارکنان ادارات گذرنامه در 3 شیفت کاری و صدور بیش از 90 هزار جلد گذرنامه زیارتی به صورت روزانه خبر داد.

- سردار علی ذوالقدری رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت صدور گذرنامه اظهار داشت: با برنامه ریزی و اقدام مناسب و افزایش 400 درصدی تجهیزات چاپ و بکارگیری تعداد زیادی از کارکنان متخصص و افزایش ساعت کاری به سه شیفت، خوشبختانه در حال حاضر به صورت روزانه بیش از 90 هزار جلد گذرنامه زیارتی صادر می شود.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا تصریح کرد: از اول ماه صفر تا کنون 780 هزار گذرنامه زیارتی صادر شده و بیش از 550 هزار برچسب تمدید به گذرنامه های منقضی الصاق شده است.

سردار ذوالقدری اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش همکارانم در مراکز گذرنامه سراسر کشور بیش از 3 میلیون و 20 هزار جلد گذرنامه عادی نیز صادر شده است.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس، گفت: تمام مراحل  روند صدور گذرنامه چند روزه است، گفت: صدور، چاپ و ارسال گذرنامه به درب منازل متقاضیان از طریق پست بین سه تا پنج روز زمان می برد.

سردار ذوالقدری در خصوص وجود صف در مقابل مراکز گذرنامه فراجا گفت: در حال حاضر صف های کمتری در جلوی مراکز گذرنامه تشکیل شده و این صف ها متشکل از اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور روزانه بیش از 90 هزار جلد گذرنامه زیارتی

صدور روزانه بیش از 90 هزار جلد گذرنامه زیارتی