مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-30اجتماعي

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی جمعه برگزار می شود


یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارتهای زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور 10 شهریور برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز کارت آزمون را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور جمعه 10 شهریورماه سال 1402 شمسی برابر با یک سپتامبر سال 2023 میلادی و 15 صفر سال 1445 قمری در داخل کشور شامل شهرهای اصفهان، تهران، همدان، سنندج (فقط صبح) و خارج از کشور در شهر نجف اشرف (عراق) (صبح و بعدازظهر) برگزار خواهد شد.

کارت های شرکت در آزمون برای متقاضیان آزمون مذکور براساس مندرجات بند الف از امروز چهارشنبه 8 شهریور تا پنجشنبه 9 شهریور برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق بند ب همین اطلاعیه اقدام کنند.

لازم به توضیح است این آزمون در حوزه های داخل کشور بصورت الکترونیکی و در خارج از کشور به روش مبتنی بر کاغذ برگزار خواهد شد.

الف) نحوه و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی جمعه برگزار می شود

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی جمعه برگزار می شود