مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-25اجتماعي

600 هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند


وزیر کشور از ثبت نام بیش از 2 میلیون و 350 هزار نفر در سامانه «سماح» خبر داد و گفت: تاکنون 600 هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند.

- شلمچه- وزیر کشور از ثبت نام بیش از 2 میلیون و 350 هزار نفر در سامانه سماح خبر داد و گفت: تاکنون 600 هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی بعد از ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند خدمات رسانی به زائران در مرزهای کشور به خصوص مرز شلمچه مناسب است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی زیرساخت ها در مرز شلمچه فراهم است و کمبودی احساس نمی شود، گفت: تردد زائران در مرز شلمچه بسیار روان است و زائران در کمترین زمان از گیت ها به سوی کربلا گذر می کنند.

وحیدی در ادامه عملکرد هلال احمر در مرزهای کشور را مناسب توصیف کرد و افزود: این نهاد در همه مرزها خدمات رسانی خوبی به زائران دارند.

وی اظهار کرد: مواکب مردمی ، هلال احمر، اورژانس، مجموعه استانداری خوزستان و نیروهای نظامی و انتظامی در مرزهای این استان مستقر هستند تا در اربعین حسینی خدمات مطلوبی را به زائران حسینی ارائه کنند.

وحیدی با بیان اینکه بیش از 2 میلیون و 350 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: تا کنون 600 هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند

600 هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند