مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-24سياسي

بیش از 80 پروژه در پارس آباد به بهره برداری می رسد


تعداد 81 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 874 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر جهان بین صبح پنجشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تعداد 81 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 874 میلیارد تومان در هفته دولت در پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکردهای دولت است، گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و مسئولان نیز در خدمت به مردم کوتاهی نکنند که هرچه داریم از برکت مردم است و مردم حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم باید سرلوحه کار مدیران شهرستان باشد، افزود: دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی ترین وظیفه در دستور کار قرار دهند زیرا این پست ها و مسئولیت ها زودگذر بوده و امانت های الهی است که باید آن ها را به نفع مردم حفظ کرد.

جهان بین ادامه داد: تفکیک آب شرب از کشاورزی قشلاقات پارس آباد، احداث و توسعه راه گردشگری دریاچه مغان، احداث 6 واحد مسکن محرومین و معلولین در روستاها نمونه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 پروژه در پارس آباد به بهره برداری می رسد

بیش از 80 پروژه در پارس آباد به بهره برداری می رسد