مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-26پزشكي

پلمب 15 مرکز فاقد مجوز و مداخله گر سلامت در خراسان رضوی


مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارگروه مداخله گران سلامت 15 مرکز فاقدمجوز و مداخله گر پزشکی که زمینه پوست و زیبایی در مشهد را پلمب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم غفاریان اظهار کرد: کارگروه مداخله گران سلامت معاونت درمان این دانشگاه، 15 مرکز فاقدمجوز و مداخله گر پزشکی که در زمینه پوست و زیبایی در مشهد فعالیت می کردند را طی یک ماه گذشته مهر و موم کرد.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افراد فاقد صلاحیت و مجوز در این مراکز، در زمینه های زیبایی، پوست، مو، تزریق ژل و بوتاکس و لیزر فعالیت داشتند که بنا بر گزارش های رسیده، بازدید نامحسوس انجام شد و این مراکز نیز به مراجع ذیصلاح اعلام شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد یک مورد فرد تبعه کشور خارجی خود را پزشک معرفی می کرد و خدمات ژل و بوتاکس را به صورت غیر مجاز انجام می داد.

غفاریان با بیان اینکه در یکی از این موارد خانمی خدمات غیرمجاز اعم از ارائه خدمات لیزر و پاکسازی در یک مزون انجام می داد اظهار کرد: در تمام موارد دیگر، ارائه خدمات لیزر و ژل و بوتاکس و پاکسازی تتو و خدمات سولاریوم در اماکنی هم چون آرایشگاه و زیر زمین ها و منازل مسکونی به صورت غیرمجاز انجام می شد که توسط کارشناسان نظارت پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 15 مرکز فاقد مجوز و مداخله گر سلامت در خراسان رضوی

پلمب 15 مرکز فاقد مجوز و مداخله گر سلامت در خراسان رضوی