مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-19حوادث

آژیرها شوخی نیست؛ راه را باز کنید!


آژیر خودروهای آتش نشانی توجه شهروندان زنجانی را جلب می کند؛ خیلی ها بی تفاوت هستند، عده ای از رهگذران اما به تماشا ایستاده و رانندگان، خونسرد و بی توجه به آژیرها به مسیر خود ادامه می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ساعت 10 صبح است و خیابان تقریبا خلوت است، در اطراف ساختمان خبری نیست و در بسته است، انگار کسی اینجا نیست؛ دم در که می رسم، چند دقیقه صبر می کنم تا رییس ایستگاه در را برایم باز کند، وارد که می شوم هرکسی به کاری مشغول است و خبری از عملیات نیست؛ برای اولین بار است که این قسمت از مجموعه را می بینم، ست ورزشی، آشپزخانه، استراحتگاه همه و همه در یک مجموعه خلاصه شده است.

در سالن انتظار می نشینم تا آتش نشانان از راه برسند و مصاحبه را شروع کنیم، یکی از آتش نشانان که تمایل به صحبت کردن ندارد، می گوید: خانم خودتان را خسته نکنید، نه شما همه چیز را بدون سانسور می نویسید، نه کسی این مطالب را می خواند، پس این کارها برای چیست؟ این را می گوید و به اتاق دیگری می رود.

چند نفر دیگر ولی دلی پر درد دارند از مشکلاتشان و حرف هایی که شاید تاکنون گفته نشده، شاید هم گفته شده و کسی به آن توجهی نکرده است؛ مشکلات مالی، حقوق و شرایط کاری چیز جدیدی برای آتش نشانان نیست، آنقدر عادی شده است که گویی دیگر به چشم نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیرها شوخی نیست؛ راه را باز کنید!

آژیرها شوخی نیست؛ راه را باز کنید!