مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 07:302023-08-31اقتصادي

منابع، مصارف و برداشت های حوضه زاینده رود شفاف سازی می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: شرکت آب منطقه ای اصفهان در راستای شفاف سازی مقادیر منابع و مصارف آب در حوضه زاینده رود مرکز پایش داده های منابع و مصارف آب را ایجاد کرده است.

-  حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای اصفهان در راستای شفاف سازی مقادیر منابع و مصارف آب در حوضه زاینده رود اقدام به پیاده سازی و ایجاد مرکز پایش داده های منابع و مصارف آب کرده است.

وی افزود: پیاده سازی این مرکز در دو بخش سخت افزاری و زیرساخت و همچنین نرم افزاری و بانک های اطلاعاتی از سال 1400 شروع شد.

ساسانی گفت: با افتتاح این مرکز رضایتمندی ذینفعان با ارائه آمار و شفاف سازی داده ها تأمین می شود و منابع و مصارف حوضه زاینده رود و برداشت ها کنترل می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر اینکه هدف از مرکز پایش و مدیریت داده های بر خط منابع و مصارف آب استان اصفهان ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف، مدیریت و به اشتراک گذاری داده های مکانی و ایجاد محیط مشارکتی است، خاطرنشان کرد: کلیه ایستگاه های هیدرومتری، تبخیرسنجی، باران سنجی و همچنین شبکه پایش آب زیرزمینی مستقر در حوضه آبریز زاینده رود و سایر حوضه های آبریز رودخانه های مهم استان مجهز به ادوات ثبات و برخط ثبت جریان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع، مصارف و برداشت های حوضه زاینده رود شفاف سازی می شود

منابع، مصارف و برداشت های حوضه زاینده رود شفاف سازی می شود