مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-19اقتصادي

کشف بیش از 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی و کشف بیش از 8 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اجرای دهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پلیس، محمد عقیل سلگی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی در دهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با قاچاق کالاهای ممنوعه و خودروهای تیز رو( شوتی) موفق به شناسایی و توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در سطح محورهای مواصلاتی اراک شدند.

    وی خاطر نشان کرد: در بازرسی مأموران از خودروهای مذکور،2 هزار و 516 ثوب پوشاک،4 هزار و 800 عدد لوازم آرایشی،3 هزار عدد انواع بلوریجات، 627 کیلوگرم خشکبار، 593 عدد نوشابه انرژی زا و 4 هزار و 620 بسته انواع تنقلات و مواد خوراکی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

    رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح عملیاتی از سوی کارشناسان بیش از 8 میلیارد ریال برآورد شده است افزود:4 متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

کشف بیش از 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی