مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-11اقتصادي

62 پروژه عمرانی در سطح شهر قم در حال اجرا است


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در حال حاضر 62 پروژه عمرانی در شهر قم با بیش از هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

- ایسنا/قم معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در حال حاضر 62 پروژه عمرانی در شهر قم با بیش از هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

عباس حلوایی زاده طی سخنانی با اشاره به بودجه 8 هزار میلیارد تومانی شهرداری قم در سال 1402 اظهار کرد: حدود 75 درصد از بودجه به حوزه عمرانی اختصاص داده شده و شامل تملک، ساختمان ها، راه ها، پل ها و خدمات شهری و غیره است.

وی وظیفه حوزه عمرانی را موردتوجه قرار داد و افزود: در بسیاری از پروژه ها طراحی از سال گذشته و در مواردی در ابتدای سال به عنوان گام نخست انجام شد و به مرحله عقد قرارداد رسید و در ابتدای سال بیش از 15 قرارداد مشاوره و طراحی منعقد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: پس از عقد قراردادها از ماه اردیبهشت وارد مرحله نظارت شدیم و در حال حاضر 62 پروژه تنها در بخش فنی و عمرانی فعال است و البته متولی این پروژه ها واحدهای دیگر هستند که بعد از تکمیل تحویل داده می شود.

حلوایی زاده بودجه 62 پروژه در حال اجرا را هزار و 240 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: 55 مورد از ردیف بودجه که ممکن است چندین قرارداد را شامل شود در 4 ماه نخست سال تعیین تکلیف شده و مانند قرارداد فاز 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 پروژه عمرانی در سطح شهر قم در حال اجرا است

62 پروژه عمرانی در سطح شهر قم در حال اجرا است