مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-01سياسي

دنیا باید «توان پزشکی» ایران را گدایی کند


رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به جایگاه پزشکی کشورمان در دنیا، گفت: پیشکسوتان حوزه سلامت ایران در دنیا زبانزد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد رییس زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جایگاه پزشکی و اساتید و پیشکسوتان حوزه سلامت ایران، نیاز به اثبات ندارند و در دنیا شناخته شده هستند.

وی با عنوان این مطلب که خودکفایی مطلق در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در کشور نشانه ای از جایگاه پزشکی است، اظهار داشت: این جایگاه، فارغ از هر نوع نگاه و تفکر و سابقه مدیریتی است و همه اساتید بزرگ حوزه سلامت و پزشکی، برای سازمان نظام پزشکی قابل احترام هستند و حفظ حرمت آنها واجب است.

رییس زاده در ادامه با اشاره به هجمه هایی که کشورهای مدعی حقوق بشر نسبت به اساتید برجسته و پیشکسوت حوزه سلامت ایران روا می دارند، گفت: اساتید شناخته شده و پیشکسوت ما، نیازی به کشورهای دیگر ندارند و علاقه ای هم ندارند که در آن کشورها ساکن شوند.

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران تاکید کرد: اساتید برجسته و مدیران شناخته شده ما در حوزه سلامت، نسبت به وطن خود عِرق وطن دارند و شأن علمی و عملی بسیار بالاتری از کشورهای مدعی حقوق بشر دارند.

رییس زاده افزود: آنها می خواهند به گونه ای اخبار را جلوه دهند که نشان بدهند اساتید ما محتاج این کشورها هستند، در حالی که خیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا باید «توان پزشکی» ایران را گدایی کند

دنیا باید «توان پزشکی» ایران را گدایی کند