مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-11سياسي

ساماندهی فاضلاب، همت نمایندگان گیلان را می طلبد


مدیرعامل آبفای گیلان در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، خواستار همراهی بیشتر تمام نمایندگان استان در مجلس برای رفع مشکل فاضلاب شد و بیان کرد: با اعتبار سالانه 3500 میلیارد تومانی می توانیم تا پنج سال آینده ساماندهی فاضلاب 11 شهر استان را به نتیجه قابل قبول برسانیم.

- مازیار علیپور در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، با بیان اینکه برای اجرا و ساماندهی پروژه های آب و فاضلاب استان گیلان نیازمند حداقل اعتبار 3500 میلیارد تومانی در سال هستیم، اظهار کرد: دولت و مجلس برای رفع مشکلات زیست محیطی گیلان در حوزه پسماند و فاضلاب باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهرهای منتهی به تالاب بین المللی انزلی، تصریح کرد: تالاب انزلی اهمیت بین المللی دارد و فاضلاب می تواند به محیط زیست این تالاب آسیب وارد کند لذا اولویت پروژه های تصفیه فاضلاب با شهرهایی مانند رشت، صومعه سرا، فومن و انزلی(شهرهای منتهی به تالاب) است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان عنوان کرد: اعتبارات سالانه تخصیص داده شده به استان گیلان پاسخگوی انتظارات حوزه فاضلاب نیست.

علیپور، با اشاره به امضای توافق نامه 5000 میلیارد تومانی آبفا با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) جهت ساماندهی فاضلاب شهر رشت از محل تهاتر نفت، خواستار همراهی بیشتر تمام نمایندگان گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی فاضلاب، همت نمایندگان گیلان را می طلبد

ساماندهی فاضلاب، همت نمایندگان گیلان را می طلبد