مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-17اقتصادي

اجرای طرح نهضت جهادی توسعه فیبرنوری در کردستان


امسال طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران(نجما) در سطح استان اجرا و فیبرنوری جایگزین تجهیزات قدیمی می شود.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طرح نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران(نجما) براساس برنامه ریزی های کارشناسی شده اجرا می شود.

وی اضافه کرد: طرح نجما با هدف مولدسازی تجهیزات و منابع فرسوده و جایگزین کردن فیبرنوری در کردستان شروع شده است که در فاز اول آن حدود 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

حکمت خاطرنشان ساخت: با اجرای طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران ، امکانِ ایجاد ظرفیت سازی و افزایش مشترکین تلفن ثابت، افزایش باند پهن، افزایش مشترکین و دایری جدید سرویس  FTTH، افزایش مشترکین جدید دیتای تجاری، افزایش مشترکین دایری سرویس ADSL, VDSL و افزایش مشترکین باند پهن در حوزه های تجاری و خانگی فراهم می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان داشت: از دیگر مزایای این طرح، مهاجرت از کابل های مسی پرهزینه و کم بازده به کابل های نوری کم هزینه و پربازده است که زمینه ارتقا امنیت شبکه، امکان ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بالاتر به مشترکین، امکان مرتفع نمودن تمامی درحواستهای متقاضیان و در مجموع بالارفتن گستره خدمات ارتباطی در این بستر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نهضت جهادی توسعه فیبرنوری در کردستان

اجرای طرح نهضت جهادی توسعه فیبرنوری در کردستان