مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-12بين الملل

جنجال در جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درباره «تغییرات قضایی»


امروز سه شنبه جلسه رسیدگی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به شکایت های مطرح شده علیه بند «لغو استدلال معقولیت» به عنوان بخشی از لایحه جنجالی «اصلاحات قضایی» مد نظر کابینه رژیم صهیونیستی در میان اتهامات متقابل موافقان و مخالفان این لایحه آغاز شد.

- جنجال در جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درباره تغییرات قضایی امروز سه شنبه جلسه رسیدگی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به شکایت های مطرح شده علیه بند لغو استدلال معقولیت به عنوان بخشی از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی مد نظر کابینه رژیم صهیونیستی در میان اتهامات متقابل موافقان و مخالفان این لایحه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت عرب 48، استر حایوت، رییس دادگاه عالی رژیم صهیونیستی جلسه امروز را افتتاح و اصلاحیه قانون پایه دستگاه قضایی را قرائت کرد؛ اصلاحیه ای که 24 ژوییه (دوم مرداد) به عنوان بندی از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی تحت عنوان بند لغو استدلال معقولیت توسط نمایندگان کِنست تصویب شد.

همزمان با برگزاری این جلسه تعدادی از موافقان و مخالفان لایحه اصلاحات قضایی در سرزمین های اشغالی مقابل یکدیگر صف ارایی کردند.

یاریو لوین، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی نیز همزمان با برگزاری جلسه دادگاه عالی با بیان عدم صلاحیت این دادگاه برای رسیدگی به شکایات مدعی شد: بررسی هایی که امروز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال در جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درباره «تغییرات قضایی»

جنجال در جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درباره «تغییرات قضایی»