مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-23دانش

رتبه 14 ایران در شبکه کتابخانه ای دنیا/ 4 هزار کتابخانه فعال است


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گفت: کشور ایران در گستردگی شبکه کتابخانه ای در دنیا رتبه 14 را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه های عمومی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دوره خوبی را با همراهی اساتید و میزبانی شایسته استان اردبیل برگزار کردیم تا کتابداران با جدیدترین خدمات کتابخانه ای آشنایی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه اجرا ما به همراهی دانشگاه و محققان نیاز داریم تا از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی در طراحی خدمات جدید کتابخانه ای استفاده کرده و فرصت خوبی را برای ارتقای توانمندی ها در این بخش به وجود آوریم.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی از همراهی 100 نفر از کتابداران شرکت کننده در این دوره آموزشی قدردانی کرد و گفت: مسئله خدمت در کتابخانه های عمومی، مسئله ارزشمند و همواره در مسیر زایش، تغییر و تحول است و ضرورت دارد تا کتابداران با آخرین رویکردهای تحولی در حوزه خدمات کتابخانه ها آشنایی پیدا کنند.

رمضانی تغییر نسل و تفکر آنها را یادآور شد و افزود: همان طوری که جامعه در حال تغییر و تحول است، انسان ها و نسل ها نیز دچار تغییر و تحول می شوند و در این زایش و تحول ضروری است تا ما نیز خدمات متناسب با نسل امروز در کتابخانه ها ارائه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 14 ایران در شبکه کتابخانه ای دنیا/ 4 هزار کتابخانه فعال است

رتبه 14 ایران در شبکه کتابخانه ای دنیا/ 4 هزار کتابخانه فعال است