مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:112023-09-15سياسي

دشمن می خواهد وحدت و امنیت ملی ما را از بین ببرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که ظهر امروز در مصای نماز جمعه دماوند برگزار شد، ضمن تسلیت مناسبت رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در دیدار جمعی از مردم محترم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نقشه های شوم دشمن را برملا کردند و به مردم آگاهی دادند.

وی افزود: دشمن می خواهد وحدت و امنیت ملی ما را از بین ببرد و همه باید مواظب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم؛ پشتیبانی مردم، انقلاب را زنده و پرتحرک و پیشرونده نگه داشته است از مردم آگاه و عزیز ایران قدردانی می کنیم.

امام جمعه دماوند گفت: مردمی که بیدار هستند و ملتی که همیشه در صحنه دفاع از کشور خود حاضرند، شایسته تکریم و تعظیم اند و ما مسئولان دست این مردم را می بوسیم.

فتاح دماوندی تصریح کرد: منافع ملی، خط قرمز ملت بزرگ ایران است و هر کس بخواهد آن را به خطر بیندازد با مشت محکم مردم به عقب پرتاب خواهد شد.

وی بیان کرد: ملت قدرتمند ایران در مقابله با مستکبرین ضد اسلام متحد و هم صدا هستند و ما همچنان دولت آمریکا را جرثومه فساد و ضد بشریت می دانیم و آمریکا می خواهد ایران را مثل سوریه و یم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد وحدت و امنیت ملی ما را از بین ببرد

دشمن می خواهد وحدت و امنیت ملی ما را از بین ببرد