مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 23:502023-09-04اقتصادي

خرید تضمینی 76 هزار تن گندم در استان سمنان


معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از خرید حدود 76 هزار تن گندم در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، لطف الله رضایی، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: تا ابتدای هفته گذشته 75 هزار و 959 تن گندم از گندم کاران استان سمنان خریداری شد.

وی با اشاره به خرید 64 هزار و 200 تن گندم در سال گذشته افزود: بر این اساس امسال تاکنون 10 هزار و 800 تن گندم بیشتر از سال گذشته در استان سمنان خریداری شده است.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: بدین ترتیب امسال کشاورزان استان سمنان 18 درصد گندم بیشتری نسبت به سال گذشته تحویل مراکز خرید تضمینی این محصول استراتژیک داده اند.

رضایی اظهار کرد: این افزایش خرید با حمایت های صورت گرفته از گندم کاران در قالب پروژه های فنی و حمایتی از محصولات استراتژیک، تأمین و توزیع به موقع کودهای شیمیایی و بذور رسمی ارقام مقاوم، نوسازی ناوگان کاشت، داشت و برداشت و همچنین اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای استان سمنان با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت خرید ادوات نوین مکانیزاسیون و همچنین انجام نظارت های مستمر فنی از اراضی کشاورزی این استان محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی 76 هزار تن گندم در استان سمنان

خرید تضمینی 76 هزار تن گندم در استان سمنان