مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-13اقتصادي

خودرو های رسوبی با دریافت مجوز های استاندارد، تا مهرماه تعیین تکلیف می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید عبدالمجید اجتهادی» اظهار داشت: پس از بازدید معاون رییس جمهور از گمرکات بنادر، تصمیماتی برای تعیین تکلیف سریع کالا های مانده در انبار به خصوص خودرو ها گرفته شد که تا ماه آینده خودرو های دارای استاندارد، - مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به 207 دستگاه خودروی رسوبی در بندر شهید رجایی گفت: خودرو ها اگر مجوز های استاندارد را دریافت کنند، تا مهرماه تعیین تکلیف می شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: پس از بازدید معاون رییس جمهور از گمرکات بنادر، تصمیماتی برای تعیین تکلیف سریع کالا های مانده در انبار به خصوص خودرو ها گرفته شد که تا ماه آینده خودرو های دارای استاندارد، تعیین تکلیف می شوند.

وی افزود: مقرر شد ظرف مدت 7 روز مجوز های لازم برای اموال تملیکی و مواردی که در اختیار گمرک است، دریافت شود.

وی ادامه داد: سفری را نیز به استان هرمزگان و گمرک شهید رجایی داشتیم و هماهنگی هایی صورت گرفت مبنی بر اینکه در تعیین تکلیف این کالا هایی که رسوب شده بود، اقداماتی انجام پذیرد.

این کالا ها عمدتا از سال های خیلی دور رسوب شده و قسمتی نیز برای سال 1400 تا 1402 است که در جریان بررسی است و قرار شد تا سه ماه آینده تعیین تکلیف شود از جمله خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو های رسوبی با دریافت مجوز های استاندارد، تا مهرماه تعیین تکلیف می شوند

خودرو های رسوبی با دریافت مجوز های استاندارد، تا مهرماه تعیین تکلیف می شوند