مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-23اقتصادي

لزوم تحقق اشتغال تعهد شده دستگاه های اجرایی لرستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر تحقق اشتغال تعهد شده توسط دستگاه های اجرایی استان در سال جاری و ثبت اشتغال ایجاد شده توسط این دستگاه ها در سامانه رصد تأکید کرد.

- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مطرح کرد: لزوم تحقق اشتغال تعهد شده دستگاه های اجرایی لرستان ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر تحقق اشتغال تعهد شده توسط دستگاه های اجرایی استان در سال جاری و ثبت اشتغال ایجاد شده توسط این دستگاه ها در سامانه رصد تأکید کرد.

سید فرهاد ناصری نیا سی ویکم مرداد ماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مکلف به ثبت اطلاعات اشتغال های ایجادی در سامانه ملی رصد شده اند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان در سال جاری آمار تعهد اشتغال خود را اعلام کرده اند، بنابراین هر دستگاه ابتدا باید اشتغال تعهد شده خود را محقق و اطلاعات مربوط به اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کرده و ما نیز آن را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بیکاری جوانان در لرستان افزود: همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی باید در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری استان کمک و نقش خود را در این زمینه به بهترین نحو انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقق اشتغال تعهد شده دستگاه های اجرایی لرستان

لزوم تحقق اشتغال تعهد شده دستگاه های اجرایی لرستان