مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-26بين الملل

خطیب مسجدالاقصی و حماس حمله رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کردند


خطیب مسجدالاقصی اعلام کرد، حمله اخیر نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در یکی از ورودی های مسجد در چارچوب جنگی مذهبی قرار می گیرد.

- خطیب مسجدالاقصی اعلام کرد، حمله اخیر نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در یکی از ورودی های مسجد در چارچوب جنگی مذهبی قرار می گیرد.

حماس نیز این حمله را به شدت محکوم کرده و رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل آن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شهاب، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی در بیانیه مکتوبی اعلام کرد، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران بی دفاعی که برای عبادت به مسجد الاقصی رفته بودند، حمله کردند و آنچه اتفاق افتاد، در چارچوب جنگی مذهبی قرار می گیرد که این رژیم با هدف تخلیه مسجد الاقصی در پیش گرفته، اما این اقدامات موجب افزایش پایداری و قدرت ساکنان فلسطین می شود و مسجد الاقصی مملو از نمازگزاران باقی خواهد ماند.

شیخ صبری در ادامه اظهار کرد: رژیم اشغالگر و کینه توز زمانی که سیل نمازگزاران را می بیند که به سمت مسجد الاقصی می رود، عقل خود را از دست می دهد و هجوم آن به نمازگزاران بی دفاع در واقع نشانه آشکاری از شکست، ضعف و ترسش است و پیشگامان مسجد الاقصی بر سر عهد و پیمان خود باقی خواهند ماند و رژیم اشغالگر و عربده کشی آن هرگز به آنها زیانی نخواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب مسجدالاقصی و حماس حمله رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کردند

خطیب مسجدالاقصی و حماس حمله رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کردند