مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:012023-09-03سياسي

محسن میردامادی: دانشگاه سربازخانه نیست/ انقلاب فرهنگی دوباره شکل گرفت


محسن میردامادی فعال سیاسی اصلاح طلب به خبرنگار جماران گفت: علاوه بر برخورد با اساتید که زیبنده نیست تزریق چند هزار نیروی خودی به عنوان کادر علمی جدید به دانشگاه هاست که جایگزین آن نیروهای پاکسازی شده هستند.

- پایگاه خبری جماران: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه ها گفت: هدف مورد نظر طراحان و مجریان این اقدامات به زعم خودشان ساکت کردن دانشگاه است.

بانیان این رویکرد طبعاً این را می خواهند و تجربه های گذشته نشان داده چنین چیزی محقق نمی شود.

محسن میردامادی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت گو با خبرنگار جماران، درباره اخراج سریالی اساتید از دانشگاه ها گفت: اقداماتی که در دانشگاه ها در جریان است به نظر می رسد یک کار برنامه ریزی شده است و عملاً یک پکیج به شمار می آید که اگر عنوانی بخواهیم برای آن بگذاریم یک انقلاب فرهنگی جدید است که بخشی از آن برخورد با استادان است، ولی بخش های دیگر برخورد با دانشجویان و امنیتی کردن دانشگاه و نقش محوری است که حراست ها در تصمیم گیری های دانشگاه پیدا می کنند.

البته این بخش استادان نیز مهم است.

وی ادامه داد: این تجربه را در اوایل انقلاب داشتیم که به انقلاب فرهنگی معروف شد و بسیاری از اساتید برجسته و معتبر از دانشگاه ها پاکسازی شدند و مدتی گذشت تا مسئولین و دست اندرکاران متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن میردامادی: دانشگاه سربازخانه نیست/ انقلاب فرهنگی دوباره شکل گرفت

محسن میردامادی: دانشگاه سربازخانه نیست/ انقلاب فرهنگی دوباره شکل گرفت