مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-29اقتصادي

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در همدان


در آخرین روز از هفته دولت، مرکز خدمات جامع سلامت شهری اعتمادیه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان در آخرین روز از هفته دولت مرکز جامع سلامت شهری اعتمادیه با حضور معاون توسعه وزرات بهداشت ،مسئولان استانی و شهرستانی مورد افتتاح وبهره برداری قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این آیین با بیان اینکه ساخت این مرکز از سال 1396 با مساحت 665 مترمربع در 5 طبقه و اعتباری با بالغ بر 95 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده است اظهار کرد: این پروژه با مشخصات فنی اسکلت فلزی، سقف کامپوزیت، نما سنگ و آجر آغاز و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد مهدی مجذوبی افزود: در محل این ساختمان، مرکز و پایگاه سلامت ضمیمه  اعتمادیه و پایگاه سلامت چمران( از مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام خمینی) مستقر شده است.

وی ضمن اشاره به اشتغال  16 پرسنل در این مجموعه گفت: در این مجموعه بخش پزشک، ماما، کارشناس سلامت روان، مراقبین سلامت، کارشناس سلامت محیط و کار، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت مشغول به خدمت رسانی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه این مجموعه به جمعیت 30 هزار و 98 نفر از ساکنین شهر همدان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می کند اضافه کرد: این طرح با مشارکت 50 درصد خیر نیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در همدان

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در همدان