مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-27سياسي

مدیران کانال های مجازی به دنبال اجرای قانون باشند


فرماندار اردکان از مدیران کانال های مجازی در شهرستان اردکان خواست تا به دنبال اجرای قانون باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین سبزواری، صبح یکشنبه در نشستی با اصحاب رسانه های مجوزدار شهرستان اردکان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در مورد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت به مردم اظهار داشت: علت اینکه در این نشست فقط مدیران رسانه های رسمی را دعوت کرده ایم، توجه آنها به قانون بوده است و باید به این نکته تاکید کرد که رمز نشاط در جامعه قانونمداری است.

وی تاکید کرد: شعار و توجه ویژه دولتی ها قانونمداری و هدایت افراد در این راستا بوده است و سال گذشته نیز اعلام کرد که فقط با خبرنگاران و مدیران رسمی به گفتگو خواهم نشست و به عمد این جمله را استفاده کرده ام تا همه به سمت قانون و اخذ مجوز هدایت شوند.

فرماندار اردکان افزود: در روستاها، شهرها و بخش های اردکان، 60 مدیر کانال های مجازی در پیام رسان ها فعال هستند و حتی روستاهای کم جمعیت نیز یک یا دو کانال خبری دارند و این علامت خوبی است زیرا فعالان حوزه مجازی در شهرستان اعم از مرد، زن، پیر و جوان هستند که یک فرصت بسیار مناسب برای جامعه هدف است.

وی عنوان کرد: البته این کانال ها در مسیر قانونمداری گام برنداشته اند و صرفاً هم و غم بعضی مدیران کانال ها این شده که به هر قیمتی جذب مخاطب کنند و این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کانال های مجازی به دنبال اجرای قانون باشند

مدیران کانال های مجازی به دنبال اجرای قانون باشند