مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-03سياسي

نارضایتی فرماندار گچساران از برخی مدیران کل تا اعتباراتی که در حال برگشت هستند


عملکرد ضعیف راهداری در خصوص جاده کارخانه روغن نباتی مشهود بوده و متاسفانه مدیرکل راهداری تا کنون چندین بار در خصوص اتمام این پروژه قول های متعددی داده که صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: جا دارد از زحمات مدیران و ارائه عملکردشان در هفته دولت تقدیر و از برخی مدیران که خدمات را ارائه و بازگو نکردندگلایه کرد.

وی بیان کرد: اربعین حسینی را پبش رو داریم که این مراسم احیای فرهنگ ایثار و شهادت می باشد و این فرهنگ را زنده نگه می دارد.

فرماندارگچساران با اشاره به اینکه هرساله این شهرستان پذیرای بسیاری از زائران اربعین حسینی است تصریح کرد: جا دارد از موکب داران گچساران نیز در راستای ارائه خدمات به زائران تقدیر و تشکر کرد.

دیهیم خوب عنوان کرد: مردم ما با کمک های خود در کنار موکب ها به میدان آمده و موکبداران و خادمین آنها نیز سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: از مجموعه شورای تامین شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم که توانستند امنیت خوبی را برقرار کرده و گچساران جزو شهرستانهای امن محسوب شده است.

فرماندار گچساران با اشاره به تکریم ارباب رجوع در ادارات خاطرنشان کرد: برخی از مدیران فضا را به سمتی می برند که  نارضایتی برای مردم ایجاد می شود، باید مدیران جواب مر دم را داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی فرماندار گچساران از برخی مدیران کل تا اعتباراتی که در حال برگشت هستند

نارضایتی فرماندار گچساران از برخی مدیران کل تا اعتباراتی که در حال برگشت هستند