مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-29اقتصادي

برق دار شدن آخرین روستای بدون روشنایی در اردبیل


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت آخرین روستای بدون برق استان اردبیل در هیر از نعمت برق و روشنایی بهره مند شد.

- حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت برق رسانی به روستای داش بلاغ از توابع شهر هیر افتتاح شد تا با احداث 4.

4 کیلومتر شبکه و یک کیلومتر خط انتقال و نصب یک دستگاه ترانس و پست هوایی به قدرت 50 کیلوولت آمپر آخرین روستای بدون روشنایی اردبیل از نعمت برق بهره مند شوند.

وی احداث خط فشار متوسط به طول 4 هزار و 400 متر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: احداث خط فشار ضعیف به طول یک هزار و 70 متر نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای برق دار شدن این روستا 32 میلیارد و 870 میلیون ریال بوده تا اهالی این روستا از نعمت روشنایی بهره مند شوند.

قدیمی گفت: با افتتاح این پروژه برق رسانی 100 درصد روستاها و شهرهای استان اردبیل از این نعمت بهره مند شدند تا با رعایت الگوی مصرف بتوانند از فرصت روشنایی استفاده کنند.

وی بیان کرد: با گذشت دو ماه از تابستان و فصل گرما ما کمترین ناپایداری برق را در تابستان امسال شاهد بودیم و در گذر از آخرین ماه تابستان نیز انتظار بر همکاری و همراهی بیشتر مشترکان در مصرف بهینه برق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق دار شدن آخرین روستای بدون روشنایی در اردبیل

برق دار شدن آخرین روستای بدون روشنایی در اردبیل