مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-09ورزشي

حضور 12 ورزشکار و مربی همدانی در بازی های آسیایی هانگژو 2023


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حضور 12 ورزشکار و 5 مربی از استان همدان برای بازی های آسیایی هانگژو 2023 قطعی شده است.

- علیرضا حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نفرات اعزامی از استان به بازی های آسیایی 2023 اظهار کرد: تعداد دقیق نفرات و رشته های اعزامی هنوز مشخص نشده و در انتظار جمع بندی نهایی است اما تا به امروز 12 ورزشکار و 5 مربی در رقابت های مورد نظر حضور خواهند داشت.

وی افزود: احتمال می دهیم این سهمیه تا 14 نفر افزایش پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به نفرات قطعی شده گفت: تاکنون حضور میلاد جباری و محمدرضا کبودرآهنگی در کبدی، شیما صفایی در پینگ پنگ، مینا قربانی در تیراندازی، کیمیا زارعی در قایقرانی و مریم بربط در جودو برای حضور در بازی های آسیایی قطعی شده است.

حقیقی خاطرنشان کرد: همچنین در پاراآسیایی هانگژو مهرداد مرادی و وحید علی نجیمی در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان، میلاد سوری و نعمت الله سرافراز در گلبال و در جانبازان و معلولین حضور زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته و فاطمه بیات در شطرنج قطعی شده است.

وی با اشاره به حضور مربیان استان در بازی های 2023 بیان کرد: در بازی های پاراآسیایی خاطره صادقیان در والیبال نشسته، کولیوند در گلبال و مهدی رحیمی در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان و در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 12 ورزشکار و مربی همدانی در بازی های آسیایی هانگژو 2023

حضور 12 ورزشکار و مربی همدانی در بازی های آسیایی هانگژو 2023