مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-24بين الملل

فرار سرمایه عامل کاهش ارزش پول در رژیم صهیونیستی


روزنامه عبری زبان دی مارکر فرار سرمایه از رژیم صهیونیستی را عامل کاهش ارزش پول این رژیم خواند و گفت که هرج و مرج بزرگی در وزارت دارایی اسراییل به دلیل ناتوانی در کنترل بحران شدید اقتصادی پدید آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العربی الجدید، روزنامه اقتصادی عبری زبان دی مارکر برآورد کرد که کاهش ارزش شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) در برابر دلار عمدتا ناشی از فرار سرمایه به خارج از فلسطین اشغالی و تمایل بسیاری از سرمایه گذاران برای انتقال سپرده های خود به بانک های خارج از رژیم صهیونیستی است.

این روزنامه در تحلیلی که توسط ایتان آوریل، مفسر اقتصادی تهیه شده است، تاکید کرد که کاهش شدید سرمایه گذاری ها و اقدام سرمایه گذاران و سپرده گذاران در انتقال سپرده هایشان به حساب های خارج از کشور، حجم دلار در اسراییل را کاهش و ارزش آن را در برابر شکل افزایش می دهد.

در ادامه آمده است: با توجه به اینکه کاهش سرمایه گذاری ها و انتقال سپرده ها نشان دهنده نگرانی از تبعات تصویب طرح اصلاحات قضایی است، انتظار می رود با تداوم اجرای این طرح، ارزش شکل همچنان کاهش یابد.

از سوی دیگر، کانال کان تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش بینی می کند که امیر یارون، رییس بانک مرکزی این رژیم، نرخ بهره را در تلاش برای مهار سقوط ارزش شکل اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار سرمایه عامل کاهش ارزش پول در رژیم صهیونیستی

فرار سرمایه عامل کاهش ارزش پول در رژیم صهیونیستی