مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-12حوادث

دستگیری عاملان تولید و انتشار دوربین مخفی توهین آمیز در شاهین شهر


فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدامات تخصصی ماموران پلیس 3 فردی که با تولید یک کلیپ دوربین مخفی ساختگی در شاهین شهر و انتشار آن در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: به تازگی کلیپی از یک دوربین مخفی کاملا ساختگی در یکی از خیابان های شاهین شهر ضبط و در فضای مجازی منتشرشده بود که در آن به نوعی به شخصیت والای انسانی بانوان توهین شده بود، این کلیپ سبب جریحه دار شدن احساسات عمومی شد.

وی افزود: با توجه به آزرده خاطر شدن احساست شهروندان از انتشار این کلیپ، دستگیری عاملان تولید و انتشار آن در دستور کار مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

ثابت راسخ تصریح کرد: سرانجام با تلاش و اقدامات تخصصی صورت گرفته متهمان که 2 نفر از گردانندگان یک پیج اینستاگرامی ساکن در یکی از شهرستان های همجوار بودند به همراه خانمی که با هماهنگی قبلی با آنها در ساخت این کلیپ همکاری کرده بود شناسایی و با هماهنگی قضایی هر 3 متهم دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی تصریح کرد: پلیس با رصد مستمر فضای مجازی با افرادی که با روش های مختلف با انتشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تولید و انتشار دوربین مخفی توهین آمیز در شاهین شهر

دستگیری عاملان تولید و انتشار دوربین مخفی توهین آمیز در شاهین شهر