مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-18سياسي

بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از پروژه علمی چشمه نور ایران


سخنگوی اصل 90 مجلس با اشاره بازدید هیأت بازرسی کمیسیون اصل 90 از ابر پروژه علمی و فن آوری چشمه نور ایران گفت: بنا شد تا برای جبران عقب ماندگی این پروژه نشستی با وزیر علوم و معاون فناوری رییس جمهور داشته باشیم.

- علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به دنبال تشکیل پرونده ای در خصوص بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی و علمی در موضوع راه اندازی ابر پروژه علمی و فن آوری چشمه نور ایران، هیأت بازرسی کمیسیون از این پروژه بازدیدی انجام داد.

خضریان تصریح کرد: چشمه نور یا شتابگر ملی راهی میانبر برای جهش علمی و فناوری کشور در منطقه و دنیا به شمار می رود و آثار توسعه ای قابل توجهی در علوم پزشکی، نانو، فیزیک، الکترونیک، مهندسی مواد، صنایع غذایی، کشاورزی و فناوری هسته ای برای میهن عزیزمان به ارمغان می آورد و در لبه تکنولوژی دنیا قرار دارد و زمینه ساز همه پیشرفت های علمی کشور در آینده خواهد بود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه این طرح به عنوان یکی از بزرگترین طرح های علمی کشور در راستای سند چشم انداز 1404 در سال 1388 با ابلاغ مقام معظم رهبری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید و مأموریت اجرای این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از پروژه علمی چشمه نور ایران

بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از پروژه علمی چشمه نور ایران