مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-12اقتصادي

زمان واریز وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: قرعه کشی تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی انجام شده و روز گذشته پیامک آن برای برگزیدگان این وام ارسال شده تا مراحل ثبت نام خود را جهت دریافت تکمیل کنند.

- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: قرعه کشی تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی انجام شده و روز گذشته پیامک آن برای برگزیدگان این وام ارسال شده تا مراحل ثبت نام خود را جهت دریافت تکمیل کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از واریز وام 20 میلیون تومانی از اول مهرماه به حساب 40 هزار بازنشسته و مستمری بگیری که در قرعه کشی برگزیده شده اند خبر داد و گفت: روز گذشته (20 شهریور) برای برگزیدگان این دوره از ثبت نام پیامک ارسال شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از 21 مردادماه به مدت یک هفته آغاز شد و روز جمعه 27 مرداد پایان یافت که در این میان 40 هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان واریز وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی

زمان واریز وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی