مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-28سياسي

621 خودرو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کرمان به فروش رفت


با اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان و حمایت های قضایی به عمل آمده تعداد 621 خودرو از پارکینگ شورای هماهنگی به فروش رفت و مبلغ 105 میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ششم شهریور 1402 در نشست کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با تاکید بر برگزاری به موقع مزایده های الکترونیک، اظهار کرد: برگزاری مزایده های الکترونیک یک ظرفیت است و مزایده های این شورا باید به سمت و سوی الکترونیک شدن سوق داده شود و در این رابطه بایستی زیرساخت های مورد نیاز تقویت شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رییس قوه قضاییه و تعیین تکلیف خودرو های موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دی ماه سال 1401 و ساماندهی این پارکینگ ها، براساس همت دستگاه قضایی، فراجا، شورای مبارزه با مواد مخدر و سایر نهاد های مربوطه این خودرو ها با یک کار جهادی در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شدند و بزرگترین مزایده تاریخ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور در استان کرمان رقم خورد.

وی افزود: زمانی که حکم اموال توقیفی و خودرو ها صادر می شود کار تمام نمی شود بلکه یک وظیفه بر زمین مانده است و آن شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

621 خودرو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کرمان به فروش رفت

621 خودرو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کرمان به فروش رفت