مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-12سياسي

پیام تقدیر استاندار کرمانشاه از دست اندرکاران آیین اربعین


استاندار کرمانشاه و رییس ستاد اربعین طی پیامی از دست اندرکاران آیین اربعین تقدیر و تشکر و پایان عملیات اربعین حسینی 1402 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدطیب صحرایی استاندار و رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه در پیامی با پیام تقدیر و تشکر از مردم، خادمین و دست اندرکاران آیین اربعین حسینی در استان، پایان عملیات اربعین 1402 را اعلام و عنوان کرد: آیین اربعین امسال و عبور 2 برابری زائران عزیز، باعث تثبیت بیشتر جایگاه مرز خسروی در مناسبات و معادلات زیارتی و تجاری شد.

بسم الله الرحمن الرحیم اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه به فضل و توفیق الهی مراسم اربعین سال 1402 سید و سالار شهیدان با حضور میلیونی و شورانگیز خیل عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اوج عزّت، وحدت و درکمال امنیت و آرامش برگزار گردید.

بی شک میزبانی خالصانه مردم شریف استان کرمانشاه از بیش از یک میلیون زائر اعزامی از مرز بین المللی خسروی و بیش از 3.

5 میلیون زائر عبوری از شهرهای استان در کنار همکاری شایسته خادمین و دست اندرکاران کمیته های هجده گانه ستاد اربعین استان و نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش سرافراز، فرماندهی انتظامی استان، مرزبانی و نهادهای انقلابی و گروه های مردمی و جهادی منجر به رضایتمندی زائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تقدیر استاندار کرمانشاه از دست اندرکاران آیین اربعین

پیام تقدیر استاندار کرمانشاه از دست اندرکاران آیین اربعین