مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-02اقتصادي

مسیر تشکیل صندوق توسعه ورزش یزد به بن بست رسید


تشکیل صندوق توسعه ورزش یکی از موضوعات و مطالبات جامعه ورزش استان یزد به شمار می آید ولی اخیراً مسئولان ارشد استان اعلام کردند تشکیل آن با مشکلاتی لاینحل مواجه شده است.

- ایسنا/یزد تشکیل صندوق توسعه ورزش یکی از موضوعات و مطالبات جامعه ورزش استان یزد به شمار می آید ولی اخیراً مسئولان ارشد استان اعلام کردند تشکیل آن با مشکلاتی لاینحل مواجه شده است.

مهران فاطمی استاندار یزد ششم اردیبشهت ماه پارسال در نشستی با ورزشکاران استان از در خصوص وضعیت این صندوق گفته بود که جلسات مرتبط در دوره مدیریت قبلی برگزار و پیش نویس صندوق نیز تدوین شده، اما طولانی بودن مسیر تشکیل صندوق و مشکل بودن اخذ مجوزهای لازم با توجه به این که صندوق ماهیت اقتصادی دارد، دو مشکل اساسی در مسیر تشکیل آن است.

حال پس از گذشت بالغ بر یکسال از کش و قوس های فراوان برای تشکیل این صندوق، استاندار یزد طی نشستی با خبرنگاران در پاسخ به سئوال ایسنا در خصوص وضعیت این صندوق، از به سرانجام نرسیدن مسیر تشکیل این صندوق خبر داد.

فاطمی اظهار کرد: مسیر تشکیل این صندوق با گیر قانونی مواجه شده و به همین دلیل نتوانستیم آن را عملیاتی و اجرایی کنیم ولی حمایت لازم در حوزه ورزش را از طریق صنایع دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تشکیل صندوق توسعه ورزش یزد به بن بست رسید

مسیر تشکیل صندوق توسعه ورزش یزد به بن بست رسید