مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:072023-09-20سياسي

افتتاح 135 واحد مسکن روستایی نیازمندان پارسیانی


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از افتتاح 135 واحد مسکن روستایی خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد در شهرستان پارسیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین افتتاح و بهره برداری از 135 واحد مسکن روستایی خانواده های تحت حمایت این نهاد با حضور امام جمعه شهرستان پارسیان، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان و رییس کمیته امداد پارسیان و سایر مسئولین در روستای میلکی برگزار شد.

حمید باسره، مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: یکی از دغدغه های اصلی کمیته امداد کمک به تامین مسکن نیازمندان تحت حمایت این نهاد می باشد که در همین راستا تعداد 135 واحد مسکن روستایی افتتاح و به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد در شهرستان پارسیان اهدا گردید.

باسره با اشاره به اینکه زیر بنای هر واحد مسکن احداث شده، 50 مترمربع می باشد، افزود: این تعداد واحد مسکن با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و مساعدت امام جمعه، مراکز نیکوکاری و خیرین شهرستان پارسیان افتتاح گردید و برای احداث این تعداد واحد مسکن بالغ بر 41 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: از سال 1401 تاکنون بیش از دو هزار و 500 واحد مسکونی در استان احداث و به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 135 واحد مسکن روستایی نیازمندان پارسیانی

افتتاح 135 واحد مسکن روستایی نیازمندان پارسیانی