مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-24بين الملل

علت قطعی و تنش آب تبریز!


یک ماهی است که واژه آب ترند اول مکالمات مردمی تبدیل شده است و البته شهروندان تبریزی را در برخی از مناطق تبریز با مشکلات زیادی روبرو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یک ماهی است که واژه آب ترند اول مکالمات مردمی تبدیل شده است و البته شهروندان تبریزی را در برخی از مناطق تبریز با مشکلات زیادی روبرو شده است.

اما آنچه مهم است این است که در این تنش آبی چه چیزی و یا چه کسی مقصر است؟ البته رسانه های استان و خبرنگاران نیز منطبق به وظایف خود پیگیر موضوع شدند و مطالبات خود را از دستگاه های ذیربط کردند به طوریکه در پی این پیگیری ها استاندار آذربایجان شرقی اولتیماتوم 24 ساعته به مدیران آب استان داد.

اما در این میان بزرگترین علامت سوال روی سر همه ایجاد شده است که آیا مشکل مدیریتی در میان بود یا نه مشکل از کمبود آب است! برای پاسخ به این علامت سوال شهروندان تبریزی تعدادی از خبرنگاران استان به سراغ یوسف غفارزاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی رفتیم و او نیز با پرداخت به جزییات موضوع، پاسخ شفافی به این سوال عموم داد.

  خُب، آقای مهندس بفرمایید مشکل آب شهر تبریز از مدیریت است یا نه با کمبود آب مواجه هستیم؟ غفارزاده: هیچ کدام! اجازه دهید تا من این را با یک نقشه کلان شهر تبریز که شخصا مناطق را در آن مشخص کرده ام توضیح بده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قطعی و تنش آب تبریز!

علت قطعی و تنش آب تبریز!