مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:562023-08-26سياسي

راه اندازی 2 بیمارستان مرزی و خدمت رسانی 1000 نیروی درمانی به زائران اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه وبویراحمد، بهرام عین اللهی در سفر به این استان در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: وزراء به نمایندگی از هیأت دولت به استان های مختلف سفر می کنند و ضمن بررسی مشکلات، پروژ ه های هفته دولت را افتتاح خواهند کرد.

وزیر بهداشت دولت سیزدهم از تدابیر خوب این دولت برای سفر اربعین خبر داد و با بیان این که 55 درصد زائران از مرز مهران و 25 درصد از مرز شلمچه راهی کربلای معلی می شوند گفت: حوزه بهداشت و درمان با راه اندازی دو بیمارستان مجهز در این دو پایانه خدمات خوبی به زائران ارائه می دهد.

وی افزود: بیمارستان مهران ظرف 9 ماه با اعتبار 40 میلیارد تومان و ظرفیت 150 تخت افتتاح و به زائران کربلا خدمت رسانی می کند.

عین اللهی تصریح کرد: هم چنین 370 آمبولانس و 58 اتوبوس آمبولانس با هزار نفر همکاران وزارت بهداشت از جمله 120 پزشک متخصص و عمومی با امکانات خوب وارد پایانه های مرزی شده اند و کار خدمت رسانی به زائران را انجام می دهند.

وی با توجه به احتمال گرمازدگی گفت: زائران در ساعاتی که اوج گرما زیاد است راهپیمایی نکنند که گرمازده نشوند.

وزیر بهداشت با بیان این که سال گذشته در بهمیی قول افتتاح بیمارستان آن منطقه را دادیم گفت: این بیمارستان طی سفر هیأت دولت به این استان با حضور رییس جمهور افتتاح شد و امروز چندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 بیمارستان مرزی و خدمت رسانی 1000 نیروی درمانی به زائران اربعین

راه اندازی 2 بیمارستان مرزی و خدمت رسانی 1000 نیروی درمانی به زائران اربعین