مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:502023-09-13سياسي

5 هزار خادم یار سمنانی راهی خدمت به زائران رضوی شدند


پنج هزار نفر خادم یار استان سمنان در خدمت رسانی به مسافران و زائران امام هشتم (ع) در راه های استان مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم (ع) و شورای راهبری وضع تصادفات رانندگی استان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: یکنواختی جاده، خستگی و خواب آلودگی رانندگان از مؤلفه های اصلی واژگونی وسایل نقلیه در راه های استان است و اقدامات لازم در راستای مدیریت و ساماندهی این مهم به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در راستای مدیریت امور مرتبط با سلامت و امنیت مسافران، در اکثر روستاهای در مسیر راه های اصلی استان نسبت به حضور چراغ گردان و همچنین برقراری موکب برای پذیرایی، اسکان و استراحت اقدام شده است.

هاشمی افزود: همراه سراها در جوار بیمارستان های استان سمنان برای خدمت رسانی به همراهان مسافرانی که دچار حادثه می شود، به حالت آماده باش کامل درآمده اند و برای پذیرایی از این افراد در دسترس قرار دارند.

استاندار سمنان تصریح کرد: تأمین هشتروشنایی و خدمات به زائران در پارک ها و بوستان ها، بهسازی و ساماندهی مجتمع های خدماتی بین راهی، افتتاح و بهره برداری از 2 مجتمع خدماتی رفاهی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار خادم یار سمنانی راهی خدمت به زائران رضوی شدند

5 هزار خادم یار سمنانی راهی خدمت به زائران رضوی شدند