مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-12فرهنگي

کهگیلویه و بویراحمد در آرزوی سینما


استان کهگیلویه و بویراحمد سالیان گذشته 3 سینمای فعال داشت که محل حضور و استقبال علاقمندان به هنر هفتم بود و با اکران فیلم های روز سینمای ایران همواره صف های طویلی برای خرید بلیط و دیدن فیلم در مقابل این سینماها تشکیل می شد، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد سالیان گذشته 3 سینمای فعال داشت که محل حضور و استقبال علاقمندان به هنر هفتم بود و با اکران فیلم های روز سینمای ایران همواره صف های طویلی برای خرید بلیط و دیدن فیلم در مقابل این سینماها تشکیل می شد، اما در حال حاضر هر سه سینما به دلایل مختلف تعطیل شده اند و مردم این استان در حسرت سینما هستند.

روز 21 شهریور ماه هر سال در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز سینما نام گذاری شده این در حالی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها یک خیابان به نام سینما، وجود دارد اما سینما ندارد.

درست است که امروزه فضای مجازی وجود دارد اما سینما جایگاه خودش را از دست نداده و اگر استاندارد و متناسب باشد به محلی برای آرامش خانواده ها و جوانان تبدیل می شود.

می توان با ایجاد فضاهای لازم فرهنگی، تفریحی و نشاط آور، اوقات فراغت خانواده ها و جوانان و نوجوانان را پُر کرد، یکی از این فضاها سینماست، اما نداشتن سینما محصولی جز افسردگی، سردرگمی و افزایش آسیب های اجتماعی برای مردم، جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد در آرزوی سینما

کهگیلویه و بویراحمد در آرزوی سینما