مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-30سياسي

حل مشکلات مردم منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی است


استاندار مازندران، حل مشکلات مردم را منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: مدیران مازندران به درستی در احیای فرصت های نهفته پای کار آمدند و نمونه بارز آن رشد اقتصادی در 500 روستای مازندران است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران، حل مشکلات مردم را منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: مدیران مازندران به درستی در احیای فرصت های نهفته پای کار آمدند و نمونه بارز آن رشد اقتصادی در 500 روستای مازندران است.

سید محمود حسینی پور، امروز در مراسم بزرگداشت شهیدای والا مقام رجایی و باهنر در جمع مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد، اظهار کرد :دنیا با همه تجربیات متعددی که در فنون مدیریتی دارد به سبک مدیریت ارزشی که شهیدان رجایی و باهنر داشتند، روی آورده است.

وی با بیان این که الگوی مدیران انقلاب اسلامی باید همانند شهیدان رجایی و باهنر باشد، افزود: مازندران نیازمند مکتب و منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر است.

گره های کور مدیریتی مازندران با منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باز می شود و به طور یقین مردم از بی اعتمادی خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مردم منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی است

حل مشکلات مردم منوط به ارتقای سطح مدیریتی مبتنی بر مدیریت جهادی است